torsdag 22 maj 2014

Mer och mer less

Ja det är vad jag blir.
Nu har jag bestämt mig. Jag kliver av Hundar i Örnsköldsvik inom kort. Det har skrivits några få kommentarer som värmer i hjärtat.
Men hela Facebook irriterar mig just nu. Jag känner att jag måste ta tag i det och styra över min verksamhet och det JAG tror på, över på min hemsida, min blogg.
Kommer lägga över allt på ett nätverk och köra www.grymmer.se helt ut.
Ska försöka lägga upp en snygg hemsida med en bra fuktionsduglig blogg. Behöver lite inspiration bara. Ut och surfa surfa! Eller har du någon sida som kan inspirera mig?


Posted via Blogaway

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jag har en Hemsida på n.nu som jag är mycket nöjd med. Lätt att arbeta med och fantastisk support. Den har varit Gratis tidigare men inte nu längre. Men den är värd varje krona priset är absolut överkomligt jämfört med många andra. Kika gärna in på www.mittilandetsoleisia.n.nu
    Tack för att du startat upp gruppen på facebook, tack vare den har jag så smått kommit igång. Ha det gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej.
      Jag har suttit och kollat runt på bl din sida samt dom som jobbar med samma hemsida. Har valt WordPress just nu till en början men kommer nog att gå över till något annat när jag kommit igång och lämnat denna (och min gamla blogg). Det finns bättre än WordPress men det är en start tills jag kommit igång.
      Hoppas du fortsätter följa mig på hemsidan i framtiden. Jag kikar in titt som tätt och ser hur ni har det :)
      Med gruppen känner jag att jag nått mitt mål. Samla hundfolk och låta dom inspireras och dela med sig med andra likasinnade. Jag lämnar stolt över till nya admin och klappar mig lite extra på axeln. *Om jag får skryta lite* Jag trodde inte gruppen skulle bli så stor.
      Ha det gott du med och trevlig helg. Vi ses nog snart på en ny träningsträff.

      Radera